Правила прийому до закладу

СХВАЛЕНО на засіданні педагогічної ради від 31.08.2023 р. Протокол №1
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом № 62 від 31.08.2023 р.

І. Загальні положення

1.1. Дані Правила регламентують прийом дітей до ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «КОВЕЛЬСЬКИЙ ПАЛАЦ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА» (далі ПУМ, заклад).
1.2.Правила прийому розроблені відповідно до Закону України «Про позашкільну освіту», Положення про позашкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 травня 2001 р.  № 433, Статуту ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «КОВЕЛЬСЬКИЙ ПАЛАЦ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА», Правилами внутрішнього розпорядку закладу  з метою дотримання прав дітей на отримання позашкільної освіти.
1.3. ЗАКЛАД ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «КОВЕЛЬСЬКИЙ ПАЛАЦ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА» організовує освітній процес для дітей віком від 5 до 18 років. Кожен здобувач освіти має право навчатися у декількох гуртках одночасно та змінювати їх протягом навчального року.
1.4. Комплектування контингенту вихованців є компетенцією керівника гуртка та директора закладу.
1.5. Спірні питання, що виникають під час прийому вихованців вирішує директор відповідно до законодавства України у галузі позашкільної освіти.

ІІ. Порядок прийому вихованців

2.1. Організацію прийому дітей до закладу освіти здійснює директор, керівники гуртків та творчих об’єднань.
2.2. Директор забезпечує дотримання законодавства України, в тому числі цих Правил прийому, а також відкритості та прозорості прийому здобувачів освіти на навчання.
2.3. При прийомі не допускається обмеження дітей по статі, національності, походженню, місцю проживання, відношенню до релігії, соціальному стану.
2.4. Прийом дітей здійснюється на безконкурсній основі.
У гуртках хореографічного та вокального профілю можуть проводиться випробувальні заняття з метою визначення фізичного та професійного розвитку дітей для розподілу їх по групах.
2.5. До  навчання у заклад можуть прийматися діти з особливими потребами  у разі відсутності у них протипоказань займатися у відповідному гуртку.
2.6. Керівники гуртків та творчих об’єднань відповідають за формування контингенту, прийом документів та розподіляють вихованців по групах відповідно до напряму підготовки, рівня та року навчання.
Прийом документів проводиться відповідно графіку роботи керівників гуртків, який вивішується в закладі на інформаційному стенді та на сайті.
2.7. Строки прийому заяв та документів для зарахування дітей з 01 вересня до 15 вересня для груп першого року навчання та при наявності вільних місць у групах другого та іншого року навчання.
2.8. Для зарахування до навчання батьки або особи, які їх замінюють подають керівнику гуртка такі документи:

  • заяву   на ім’я директора;
  • медичну довідку (для занять у хореографічних гуртках);
  • згоду на проведення фото і відео зйомки;
  • згоду на перебування дитини в укритті;
  • документи, які підтверджують соціальний статус дитини або батьків.

2.9. У заяві надається інформація про особисті дані дитини, місце її проживання, навчання, вказується інформація про батьків (прізвище, ім’я, по батькові), телефон батьків (осіб, які їх замінюють) для зв’язку, соціальний статус дитини або батьків (осіб, які їх замінюють) та надається їх згода на обробку персональних даних дитини у порядку, встановленому законодавством України. Заява завіряється особистим підписом батьків або особою, яка їх замінює.
2.10. Батьки обов’язково ознайомлюються з правилами внутрішнього розпорядку для вихованців та їх батьків (або осіб, що їх замінюють). Факт ознайомлення  фіксується підписом.
2.11. Для зарахування дітей до хореографічних гуртків надається довідка медичного закладу про відсутність у них протипоказань для занять у зазначених гуртках. При відсутності довідки адміністрація закладу має право відмовити у зарахуванні дитини.

ІІІ. Зарахування здобувачів освіти

3.1. Зарахування проводиться за наказом директора 15 вересня на основі поданих керівниками гуртків списків дітей по групах, при наявності повного пакету документів здобувачів освіти, необхідних для зарахування.
3.2. У разі, коли зараховані здобувачі освіти протягом 2-х тижнів не приступили до навчання без поважних причин, вони відраховуються з числа вихованців закладу.

ІV. Формування груп

4.1. Формування та наповнюваність груп відбувається відповідно Закону України «Про позашкільну освіту».
4.2.  Групи першого року навчання відповідного рівня формуються з нових вихованців, а також із здобувачів освіти , які раніше навчалися в закладі та які за певних обставин не мають можливості займатися у групах другого та наступних років навчання.
4.3. Учні другого та наступних років навчання повинні до 30 серпня повідомити керівника гуртка, у якого займаються, про бажання продовжити навчатися та приступити до занять 01 вересня.
4.4. При наявності вільних місць у групах другого та наступного року навчання, керівник гуртка має право до 15 вересня провести добір вихованців у відповідну групу.
4.5. Керівники гуртків мають право упродовж навчального року рекомендувати дітей до зарахування у групи за наявності вільних місць.

© ЗПО "Ковельський Палац учнівської молоді імені Івана Франка"